, 4 Φεβρουαρίου 2009


καπνοθήκη
Ηθελα να κανω ενα προσωπικο δωρο σε μια πολυ καλη φιλη.Εψαχνα μερες τι να της φτιαξω ωσπου ειδα μια ξεχασμενη πορτοκαλι μαξιλαροθηκη!Της αρεσει πολυ το πορτοκαλι χρωμα της φιλης μου... πηρα τη μαξιλαροθηκη και την εκανα κομματια...χρειαστηκα τριπλη στρωση υφασματος ,εφτιαξα και 3 κουμπακια απο πηλο και μετα απο 1 ωριτσα ραψιμο το δωρο ετοιμο! Ευτυχως της αρεσε και δε μου το πεταξε στο κεφαλι!!!

2 Response to " "

Ανώνυμος Says:

Είναι πολύ όμορφα όλα αυτά που φτιάχνεις! Κι εμένα μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα και να πειραματίζομαι με διάφορα υλικά και τεχνικές!

small_fish_8 Says:

ωραια! ειδα και το δικο σου blog...ωραιες ιδεες και πολυ κατατοπιστικο...τελευταια εχω στερεψει απο ιδεες και καθε τι νεο που βλεπω ειναι εμπνευστικο!!καλες δημιουργιες λοιπον!!!

Δημοσίευση σχολίου